Gepost door: lisetskiezels | 1 januari 2015

Happy New Year 2015!

Bore da! (Om het eens in het Wales te zeggen.)
Goede morgen!

Graag wil ik al mijn lezers en volgers van dit blog een

heel gelukkig, liefdevol en creatief Nieuw Jaar wensen.

Happy 2015! With lots of love and creativity!

Blijf vooral genieten van de kleine dingen, die tegelijk zo ontzagwekkend groots zijn!
Keep ejoying the even smallest things, at the same time so stunningly wonderfully huge!

Ik ga nog even verder u onregelmatig op de hoogte te houden.
Motto: keep on keeping on!
I will continue to keep track for a little while for you on an unregular basis.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/93a/12992581/files/2015/01/img_3152.jpg

Nasturtium, close up, back yard Meloenstraat, The Hague, 2014 August.
(Photo Liset Noorduyn)
Oost-Indische Kers, close up, achtertuin Meloenstraat, Den Haag, augustus 2014

Responses

  1. Hallo Lisette. Ik heb weer eens even bijgelezen op je blog. En allereerst wens ik je een goed jaar toe! Een jaar waarvan ik hoop dat het opwaarts zal gaan.
    Wat laat je een prachtige foto’s zien. Als ik het goed begrijp, woon jij, net als ik, in een ‘bomenwijk’. Ik denk dat jij van veel kleine dingen kan genieten.
    Een lieve groet van mij,
    Chris Jones

  2. dear dear, dankjwel voor je goeie wensen, zo duidelijk uit je hart komend stoer wat je doet! kleine correctie op je verder onberispelijk taalgebruik: is het niet Welsh, je Bore Da ๐Ÿ™‚ ?

    ik hoop dat je goeie dagen had, je hoort weer van me

    dikke knuffel voor nu! Cokkie

    • Dat zou kunnen…
      In het Engels is het zeker zo.
      ๐Ÿ™‚

    • Heb het even opgezocht. Wikipedia.

      Welsh of Kymrisch (Cymraeg) is een Keltische taal, voornamelijk gesproken in Wales door (een deel van) de Welsh. Welsh is de Engelse naam van de taal, de Nederlandse naam luidt Wels, maar veelal wordt tegenwoordig in het Nederlands de Engelse term gebruikt.

      Het is bekend door glossen vanaf de 9e eeuw. De taal behoort tot de Keltische talen en is verwant met het Iers-Gaelisch, het Bretons, het Cornisch, het Manx en het Schots-Gaelisch. Het wordt geschreven in de Welshe variant van het Latijnse alfabet.”


Geef een reactie

Categorieën

