Gepost door: lisetskiezels | 20 november 2012

You are my sunshine!!!

Door de bomen het zonlicht blijven zien.

Oktober 1979, Oegstgeest

Het tij gekeerd? Wie zal het zeggen. Enige woorden over controle-afspraak na de laatste chemokuur. Hier vind ik toch zo maar even een klein plekje ervoor.

Het is al weer enige weken geleden, om precies te zijn 3 weken geleden, dat mijn chauffeur in ik naar het AVL reden voor controle bij de internist. Bloed laten prikken en 1,5 uur wachten en dan: wat zeggen de cijfertjes. Dat is toch het eerste wat we willen weten, grapt onze internist. Heel mooi, weer wat gezakt: naar 29! (Vorige keer 37, en toen ik begon in juni, weet iemand het nog – 960!)

Heel goed resultaat dus. Voor alleen taxol op 50%, als u me nog kunt volgen. Volgens dr. Wolzak werken chemo’s nog enige tijd na, dus het kan heel goed dat het volgende keer weer wat lager is. Bij gezonde mensen schommelt deze waarde tussen 7 en 15. Voor de borstkanker weer aan de tamoxifen (hormoon) en verder welgemoed verder. Dat laatste is soms best lastig als die buik van mij weer opspeelt, wat ie toch zo hier en daar niet kan laten. Maar toch, desalniettemin, dus, want… ik blijf gewoon doorgaan…. met zingen en dwarsfluiten en koken en meer van die ongein….

Nu zijn we enige weken verder, en heel langzaam bezig met herstel. Steeds ietsje minder moe, merk ik toch wel. Keep on keeping on, is het motto.

Dank jullie allen voor jullie support in gedachten, woord en daad!! Forever in my heart!

Met gezette onregelmatigheid zal ik hier blijven bloggen en dwaalsporen nalaten…..

Responses

  1. fijn dat je controle afspraak zo gunstig was!
    knap dat je zo positief bent. groetjes, mary

  2. hé hoi Liset, wat fijn, dat positieve bericht! dank voor delen enne, wat mooi, die foto oegstgeest in 1979, mens, toen haalde ik mijn vpk. diploma!! dikke knuffel, moeie cokkie

  3. Ha liszz mooie resultaten op naar de 15!!

  4. Ik durf het haast niet te geloven….
    Fieke

  5. fijn liesje. ik blijf je volgen!


Geef een reactie

Categorieën

