Gepost door: lisetskiezels | 26 september 2012

Nog eentje…

Nog eentje… nog 1 nachtje slapen en dan nog 1 kuur. Om precies te zijn: morgenochtend krijg ik chemokuur nr. 6. Dit keer is het alleen taxol, dat verdund wordt tot 50%. Nog 1 keer een ‘shot’ om die tumormarker te laten zakken. Het valt me niet makkelijk om dit kort en goed neer te tikken, ook niet valt het me makkelijk ook dit laatste staartje van deze toch wel zware reeks te doorstaan. Nog 1 keertje me eraan over geven. ‘Gewoon’ weer blik op oneindig. ‘Gewoon’ weer denken aan het grote NU. Daarvoor neem ik u mee naar een waterdruppel.

Turen in een waterdruppel. Een gewaagde sprong, een gelaagde wereld.

De druppel weerspiegelt de wereld, zet haar op z’n kop. Ook dat kan de moeite waard zijn. Genoeg te beleven, zelfs in de microkosmos van een waterdruppel.

Als drie druppels water…

 

Responses

  1. Hoop dat de druppels weer goed op de juiste plaats komen en je deze kuur weer goed zal doorstaan. Denk aan je. Een dikke kunffel Henny


Geef een reactie

Categorieën

