Gepost door: lisetskiezels | 8 augustus 2012

Zwiepen met de duimen en thumbs up

Nog een kleine aanvulling op bericht van gisteren. Vergeet ik toch zomaar de tijd erbij te vermelden. Chemokuur nr. 4 staat gepland om 12.15 uur. Mijn lieve chauffeur staat om 10.45 uur voor de deur, opdat wij zonder stress of haast in onze bolide naar Amsterdam kunnen zoeven en ons aldaar op tijd kunnen melden. Duimen en thumbs up en fingers crossed dat het allemaal goed gaat en goed gaat werken. Lieve mensen, wie duimt er mee?

Bij op pompoenbloem

Bee with me!!!

Responses

  1. Je bent altijd in mn gedachten lieve liesje. Hoop dat je je er weer als een stoere klont doorheen hebt geslagen? Xxxx els

    • Klein stoer klontje dan… Pffft, vanochtend weer begonnen met klein rondje lopen: Meloenstraat en Vlierboom terug en buurtsuup. toen mocht ik wel weer ff zutteb, vond ik van mezelf.

  2. Duimen, duimen tot ze blauw zien! Sterkte met de naweeën van de kuur!

    • Ha MF! Dank voor het duimen! En de rest komt vanzelf….. 😉

  3. Ik duim en denk aan je
    Fieke

  4. Denk aan je en duim natuurlijk mee. Liefs Henny

  5. Ik duim hoor! Volgens mij duimen er veel mensen, want het gaat tot nu toe goed toch?! Als die nou allemaal blijven duimen komt het goed. Succes!!

  6. Natúúrlijk gooi ik al mijn duimen omhoog voor je.
    Nel (KVB-koor)


Geef een reactie

Categorieën

