Gepost door: lisetskiezels | 10 juli 2012

Uitslag en mogelijk uitstel

“Always look on the bright side of life!” Soms is dat even moeilijk, het spiedend oog vindt dan toch wel weer ergens iets ‘schitteren’.

Donderdag 12 juli staat chemo-kuur nr 3 gepland.

Op maandag 9 juli 2012 reed de u welbekende trouwe chauffeur met het meisje weer voor een controle-afspraak naar het AVL te Amsterdam. Eerst bloed laten prikken (van mij) en een anderhalf uurtje later de afspraak bij de oncologisch internist. Dit keer dr. v.d. Steeg, die onze dr Wolzak verving.

Dit kregen wij te horen, na de vraag “hoe is het met u?”:

Tumormarker omlaag: naar 290 nu, (was 612, en het begon ergens bij 940) !!!

Zeer blij, dat snapt u. Hoera!

Ook de lever- en nierfunctie waren weer op orde.

Wij weer blij. Dat beloofde veel goeds.

De uitslag van de witte bloedlichaampjes liet nog op zich wachten.

Zonder tegenbericht kon de kuur a.s. donderdag doorgaan.

In de CX Break zoefden wij weer huiswaarts. Ergens voor Leiden werden we dan toch gebeld door Van der Steeg.

Nee, nog niet op orde zijn ze, die witte bloedlichaampjes: waarde 0,6 terwijl 1 tot 1,5 verlangd wordt om een kuur door te laten gaan. Onze heer Van der Steeg had er goede hoop op. “Doe vooral wat u leuk vindt” kreeg ik nog als advies mee.

Dus: donderdag WEL naar AVL en opnieuw bloed laten prikken. Bij goede stand gaat kuur nr. 3 door, anders wordt hij een week uitgesteld.

Wij toch wel heel opgelucht naar huis. Met gemengde gevoelens. Dat snapt u ook.

Daarom een fotootje dit keer van de bloeiende zonnebloemen in onze achtertuin-jungle. Het zijn Heliantus gigantussen, maar een beetje undersized door late opkomst en verspenen, maar ‘een kniesoor die daar op let’, zoals mijn lieve mamaatje placht te zeggen. Een co-productie zoals wel vaker: foto ondergetekende, opgeleukt door dokamuis annex chauffeur B.V.

Responses

  1. Lieve Liset, Chauffeur-Bart en Huib,
    Ik heb je ( jullie) een tijdje niet gezien of gesproken, en ik keek op de blog (na lange tijd).
    Ik schrok erg van dit rot bericht. Het noodlot stopt gewoon niet bij jullie. Ik vind jullie WAANZINNIG sterke mensen, en ik zal jullie blog blijven volgen.
    Ik zal binnenkort met je bellen. Liefs xxx monique

  2. Hoor via omweg (man van Ruth via mijn broer Lambert) van je nieuwe gang naar ziekenhuis. Heel veel sterkte en liefs, Mies

  3. Hoop dat de zonnebloemen een goed voorteken zijn. Veel sterkte Henny


Geef een reactie

Categorieën

