Gepost door: lisetskiezels | 23 mei 2011

Mijn tuinman en ik

Na een lange virtuele stilte vandaag weer een bericht.
Het gaat mij goed. (Wel deze week een check-up in de darmen, voor zekerheid dat aloude Crohn niet weer actief is…)

Wat verder?

Kijk nou toch! Mijn Tuinman houdt de paadjes bij. Dat betekent schrapen met de schraper en vegen, vegen maar. Zelf houd ik me vooral bezig met het overzicht houden, dwz inspectie. Wat bloeit, rijpt, of is al vermalen in de nietsontziende kaakmaalderij van creaturen zoals daar zijn: slakken, rupsen, vogels, en ander gedierte. Wat komt helemaal niet op en waarom niet. Tja, dat zijn zo de vragen des levens en bezigheden van een niet-alle-dagen-tuinierster. Hetgeen weer iets heel anders is als een niet alledaagse tuinierster. Afgelopen zondag was het weer raak.
Bijgaande foto maakt verder commentaar overbodig.

Tuinman en ik

Mijn tuinman (tijdelijk) schraapt graag paden schoon

Op mijn flickr pagina ziet de oplettende lezer een harde werkster waar ik maar eens een voorbeeld aan moet nemen…..

Dus weer aan de slag…

Responses

  1. Ha Lisetje, leuk weer van je te lezen! Die akelige bij had mij daarna te pakken terwijl ik nietsvermoedend zat te rieleksen in het zonnetje…..

    • Aiiiii! Azijn erop en ff door-bij-ten…. Leuk dat je direct ook weer reageert!


Geef een reactie

Categorieën

