Gepost door: lisetskiezels | 3 januari 2011

Wensen

Terwijl ik zo buiten liep te lopen en naar de wolken staarde, suffige dwarrel-gedachten wegsmolten als sneeuwhopen voor de zon, lag ineens het hele jaar, het hele nieuwe jaar voor me open.

Dat ik op deze plek, wat toch een blog, een dagelijkse blog poogt te zijn, maar verre van dat is, nog niet een ieder geluk heb gewenst.

Bij deze. Voor ieder die dit leest, volgt, niet leest of niet volgt (hier denk ik even aan een zus of twee…) : Heel Gelukkig en Flonkerend Prachtig Nieuw Jaar!!! Dat dromen en wensen het pad zonnig moge houden!

Ik doe er toch ook maar een Schierplaatje bij, door mijn chauffeur gemaakt op onze schier eindeloze tocht naar de Balg. Enige correctie is hier op zijn plaats: het eiland is zelf van een bepaalde lengte, die ongetwijfeld te vinden is op deze site (http://www.nationaalpark.nl/schiermonnikoog/) maar mij nu even ontschoten is, maar de afstand die we fietsten en gedeeltelijk ook liepen naar de Balg was toch ietsje korter dan de 16 km die ik het toedichtte en u meedeelde. Vanaf uitspanning de Marlijn (aan het einde van de Reddingsweg) tot einde oost moeten we gefietst hebben van paal 7 tot paal 16, een afstand van eerder 9 dan 10 km, want er moet iets van 1000 meter tussen elk paalnummer liggen. Daarbij opgeteld nog de kilometer of 2 vanaf ons Hazeweitje en je haalt, nee echt niet, de 16 niet. Dus we moeten niet overdrijven. Het was een stuk minder, maar nog flink ver genoeg, mag ik wel zeggen.

Hier dan wit en eindeloos Schier:

Schiermonnikoog Einde de Balg, paal 16 voorbij

Paal 16 voorbij

Geef een reactie

Categorieën

