Gepost door: lisetskiezels | 3 januari 2011

Laatste lootjes als lood

Er breekt een zonnetje door. Ik ga maar weer voor de natuur, ik ga de natuur in, zoveel beter dan met een moe lijf in de stoelen hangen, in een stoel hangen. Hoe kan één iemand nou in stoelen hangen. Als ik meer lijven had… Raap de moede, de loden leden bij elkaar, stap in je schoenen en ga!

Het is de derde dag van het nieuwe jaar. Dag 5 van de 6e chemokuur. Het uur is na enen, nadert half twee.

Was ik een kat, dan lag ik de hele dag op bed. Zoals Snoet. Hij weet nog niet wat er boven zijn hoofdje hangt: dierenarts…

Vooral niet verder denken dan de eerste stap vooruit, verder, voort. Niet terug, nooit terug. Alleen in gedachten.

En daar is Huib onverwachts eerder thuis.

Geef een reactie

Categorieën

