Gepost door: lisetskiezels | 15 december 2010

Bedje gespreid

Het zonnetje schijnt, en gaat nog niet van ons scheiden. Ik wacht en wacht, wacht. Eind van de ochtend ligt al reeds lang in het verleden en nog steeds geen belletje trek van de matrassenman. Eindelijk zou mijn extra matrasje, een dek-matras komen. Wat er komt, geen matras. De buldozer van de stratenmakers rijdt af en aan, heen en weer. Daar worden verwoede pogingen gedaan om de straatstenen kwijt te raken voor de kerstdagen… Grijze stoeptegels liggen al in patroon. Maar ik ben goed in wachten… … … Toch maar eens mijn chauffeur bellen wat of hij er van vindt.

Wordt dezer dagen zoooo verrast! Dank wie de schoen past, u wordt persoonlijk benaderd. Nog even geduld, alstublieft.

Nu is straks de keuze: ga ik dutje doen, of ga ik wandel-training doen. That’s the question. Of geen van beiden, want moet mijn oor te luisteren leggen voor de deurbel?

En als ik nog langer wacht, is het zonnetje onder.

Responses

  1. Ha die Liset, je bezorgt me telkens nieuwe woorden: wat is nou weer een dekmatrasje? Dekbedje ken ik…. Vast iets heeeeel ouderwets, net zoals die chauffeur van jou met z’n zelfgetimmerde twijfelaar!! hahahaha! Ga je straks flink genieten op Schier? xxxx els

    • ja, als het ff kan. Maar moet nog pakkuh… En als t ff kan kom ik nog ff langs. Wat een ffs!
      Als mijn dekmatrasje ligt, kom je maar kijken en voelen… hahahah!
      XXXLiset

  2. Nou niet denken dat het bedje van de Chauffeur ook vervangen is. Weten jullie wel wat een ‘bedje’ kost tegenwoordig? Trouwens…. een twijfelaar timmerde je vroeger zelf en dan een matrasje erop van de Kwantum 😉 Maar goed ze heeft het verdiend zullen we maar zeggen. Overigens mag ze wel wat aankomen in gewicht, want die 59 kilo houdt ook niet over.

  3. Hi Liset,

    Wat fijn dat ik nu met de mee kan lezen, mooie verhaaltjes. Ik hoop dat de matrassen-man snel komt! :0)


Geef een reactie

Categorieën

