Gepost door: lisetskiezels | 22 oktober 2010

Uitslag

De uitslag van de onderzoeken van afgelopen dinsdag zijn binnen. Op de Ct-scan niets bijzonders te zien, behalve wat verwijde (?) galafvoer. De leverwaarden bleken aanzienlijk gezakt. Hetgeen niet geheel als verrassing kwam, aangezien ik me zoals gezegd al stukken beter voelde. Hoorde en passant nog iets over ‘ziekte van Pfeifer’ (zou ik ooit hebben gehad volgens deze testen – nooit geweten, schijnt vaker voor te komen…) en nog iets wat ook het grootste deel van de Nederlanders schijnt te hebben gehad, ooit. Mijn internist Vlasveld veegde dat heel snel onder de bureaumat, niet van belang nu. Waarschijnlijk toch alles te maken allemaal met nasleep van de operatie, volgens Vlasveld.

Volgende week dinsdag weer bloed prikken en woensdag uitslag bij Vlasveld. Bij stijgende lijn herstel lever, dan wordt het vrijdag weer een chemo. Wellicht enigszins aangepast als de gal nog niet goed werkt. Druk maak ik me er niet echt om. Het komt zoals het komt. Intussen smul ik nog steeds avocado’s en vanavond weer lekker Dal, met pastinaak en wortel, en ja ELs, ook weer zeewier (heden deze morgen al voorbereid door mijzelf met het oog op een snelle hap in de avond na thuiskomst uit Bronovo). Handje sperciebonen erbij, en het buikje is weer gevuld. Ook mijn chauffeur – weer even ter plaatse – smulde lekker. Lang kon ik hem hier echter niet houden, die lieve man is weer terug naar Zwolle en zoon. Lego roept.

Klein bericht uit de regio. Onze taalgrapman Johan in Zwolle dartelt als altijd rond in taalgrapland. Deze kan ik u niet onthouden: “Het was een Russische muis die de kaas zag staan.”

Tot slot. Helemaal weer blij en verrast van Legoworld surprise! Om te zoenen! Wat zijn het daar toch lieve mensen!

Geef een reactie

Categorieën

