Gepost door: lisetskiezels | 3 oktober 2010

Thuis!

Deze, geheel spontane en niet geënceneerde, Libelle-foto van een ex-kankerpatient, is gemaakt door de huisfotograaf. Hij kan beter presteren. Is mij verteld. Maar ‘de sfeer is goed’ zegt hij dan. Als alles naar wens verloopt neemt Liset de blog weer over. Ik ga op zoek naar een nieuwe klant. Dank voor al uw reacties, het was mij een genoegen. Liset is bereikbaar op 070 3453250. Een gezellig babbeltje is fijn. Kom gerust ook even langs. Herstel van de operatie duurt twee maanden en ze doet tussendoor nog drie chemo’s om de boel op celniveau af te ronden. En dan is het klaar. Met Kerst zit ze met het gezin op Schiermonnikoog. In een huisje aan het Karrepad. Kerstdiner in Hotel Van der Werff. Maar daar mag ik niet bij zijn. Snapt u het nog?

De Chauffeur.

Responses

  1. Liset! Wat zie je er alweer GOED uit! tot gauw!
    xxx
    els

  2. Ik geloof het onmiddellijk: dat de huisfotograaf het beter kan, maar zou ik er dan nog blijer van worden met een nog warmer gevoel van binnen? Ik kan het me niet voorstellen. Ik weet zeker dat dit heerlijke weer er speciaal voor jou is Liset dus geniet ervan!!!
    Dikke knuffel!!

  3. Ha Liset!
    Goed om te lezen dat je weer thuis bent! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig verlopen! En hopelijk heeft al deze ellende het gewenste resultaat!
    Houd goede moed,
    liefs van
    Marian


Geef een reactie

Categorieën

