Gepost door: lisetskiezels | 24 september 2010

‘Zeer’ tevreden

Het operatieteam is zeer tevreden. Alle tumor restanten in het buikvlies zijn verwijderd. Tumor ‘spots’. Ook op haar middenrif zat tumor. Verwijderd. Alles is weg. Ook overgebleven eierstok en baarmoeder. Vier uur arbeid. Liset ligt even op de IC voor de zekerheid. Morgen weer naar haar vaste ‘plek’ in het AVL. Buiten de spits kost het 45 minuten over de A4. Samen met Huib in de CX. Ga normaal eigenlijk altijd via de A44 door onze prijswinnende Hubertus tunnel.

Dank voor al jullie reacties en kaarten van Liset. Ze heeft behoorlijk praatjes trouwens. Ben ik niet echt blij mee. Leuk hoor zo’n blog. Ga ik ook doen. Denk ik. Alvast een originele tip: mocht er ooit twijfel zijn over de behandeling van kankuh? Reis naar A’dam.

de chauffeur

ps. op de foto (20:34 uur) ziet het er mooier uit dan in de harde werkelijkheid…… maar dat wisten jullie al……… al die amateurrommel maakt een farce van de echte wereld. Ik ga binnenkort een cursus volgen: hoe maak ik een echte foto?!!

ps.2 heb net nog even gebeld. Gaat allemaal goedkomen.

Responses

  1. Ha Bart, geweldig dat het nieuws over Liset tot nu toe zo goed is. Schikt het als ik morgenmiddag om een uur of 15 à 15.30 bij Liset langs ga denk je?
    Groeten,
    Saskia

  2. Foto is werkelijk genoeg hoor! Huib vertelde dat ze aan 20 slangen ligt! Ik ben superblij met de goede berichten van de chauffeur. Houdt hij het ook een beetje vol? Anders staat er altijd wel een biertje verderop in de straat klaar….

  3. Dag Bart,
    Dank je wel dat je me zo op de hoogte houdt.
    Heerlijk dat het achter de rug is, nu weer de weg omhoog klimmen.
    Ook veel sterkte voor jullie twee!
    Hartelijke groet,
    Jeanne

  4. hoi Bart, dankjewel, voor het uitgebreide en vooral positieve nieuws, hardstikke goed om te horen.
    nog veel sterkte, de kop is eraf, rest komt nog….gaat lukken, hebben jullie al eerder bewezen.
    als ov-reizigster zegt die Hubertus tunnel me niks: waar ligt dat ding??!! nooit te oud om te leren, toch ? 🙂
    misschien heeft het zin, dat foto’s iets anders zijn dan de realiteit….??hou je toffel !!!
    hartelijke groetjes van Cokkie


Geef een reactie

Categorieën

