Gepost door: lisetskiezels | 5 juli 2010

Niet miss…..

Deze ervaringsdeskundige op chemo-gebied (Mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen!) staat toch te kijken. What a life!
Donderdag de eerste indruppelfase tot mij genomen, comfortabel liggend op een bedje in Bronovo.(Van ca 10.00 u tot ca. 15.00 u.) Lekker liggen suffen, mag ik ook wel zeggen.
Misselijkheid blijft uit, dag 1 dag 2 dag 3. Ander ongemak genoeg. Maar kook (met grote hulp van mijn chauffeur, van alle markten thuis, en eet (dat doe ik zelf, ja!). Met iets minder zin, dat wel deze dag 4.

Wonderlijk, maar we nemen het maar zoals het is. Niet te ver vooruit kijken.

Kleine indruk:
Snoep veel bosbessen!
Lees lekker in mijn fantasy-book, of ander leesvoer, dat smaakt me.
Sluit mijn ogen, of niet. Prachtig beelden van Zeeland met fietsers.
Probeer de gierzwaluwen te volgen. Wat een vogel, zo vlug, kwam van ver, nu zo dichtbij. Ze twitteren erop los. Da’s pas twitteren!

Responses

  1. dag Stropowo,
    Even laten weten dat ik ineens aan je denk.Wat een kun jij ZIJN zeg.Ik hoop het ook eens te leren.
    Het gaat soms al best een beetje.
    Maar ik moet altijd zoveel van mezelf.
    Houd je levensmoed dat maakt alles goed
    heel veel liefs en kussen

  2. hai Lieverd,

    ffe n groet en
    een Dikke Zoen
    T.C.
    Liefs Radha

  3. Hey dappere bosbeskoningin….goed dat de dingen je goed smaken. En maar weer op naar de goede weken nu. Liefs Lies

  4. hopelijk blijft de misselijkheid uit!
    sterkte en liefs, Marie Florence


Geef een reactie

Categorieën

