Gepost door: lisetskiezels | 21 juni 2010

Back to Bronovo

Berichten mogen korter, vindt mijn chauffeur. Dus.

Donderdag, deze week al, afspraak geregeld met dr. Vlasveld, oncologisch internist te Brovono. Hoe of wat over chemo’s en wanneer beginnen.

Volgende week opnieuw naar Bronovo, ditmaal voor mijn jaarlijkse controle borst. MRI en mammografie. Nu het geen borstkanker-uitzaaiing blijkt, me dunkt toch doen. (Men had mijn aanvraag weer  terug in mijn dossier gestopt… Met wat zachte aandrang deze afspraak zojuist gelukkig een week eerder kunnen regelen.)

Hoor en wederhoor, details invullen, aftikken en aftellen.

Responses

  1. Hoi Liset, je stukjes zijn misschien in aantal woorden lang, maar daar gaat het niet om. Het moet niet langdradig worden en dat zijn je stukjes niet. Ze lezen als een trein. Zeg dat maar tegen jouw chauffeur. Niet dat je nu met de trein moet. Laat je maar lekker chaufferen. Heel veel sterkte a.s. donderdag.

    Groetjes, Bas

    • ha Bas, dank dank voor deze lieve woorden! Moest er erg om lachen, van die trein! Keep in touch!
      Wens jou ook veel sterkte, bijzonder mens.

  2. Lieve Liset, het zomert nu echt. Ik hoop dat je tussen de bedrijven door – behoorlijk weekje te gaan begrijp ik – van de fleur en kleur kunt genieten. Jan Hein is ondertussen veel thuis en zal zich binnenkort mogelijk melden bij Bart. We bellen!
    Hou je goed, geef je van Jetje! Kus, Lide

  3. hey Liset, dank voor petitie walvissen tekenen en heel veel sterkte weer a.s. donderdag!!!
    blij met “ei” maar toch, wéér die mouwen opstropen, pffffft, ik gunde je wat anders. maaarrrr: we gaan er met zijn allen voor, reken maar van jetje!!!
    gigaknuffel, ik hoop je binnenkort ook efkens te bellen, tot gauw, Cokkie

  4. lekker kort zo mevrouw Noorduyn, donderdag moet u echter wel zelf fietsen naar Bronovo


Geef een reactie

Categorieën

