Gepost door: lisetskiezels | 21 mei 2010

Kraamkamers

In de kraamkamer van mijn gedachten….
Het knalt in mijn kop.
Er woedt een gevecht op het scherp van de snede.
Sta er mee op, wil er niet mee naar bed.
Diverse happen en drugs/foefjes (paracetamol, koffie, gember, vitamine C, rust, afleiding) later in de ochtend….
Het ebt weg.

De nurse practitioner buik/darmen (speciaal opgeleid tot expert in u-noemt-het-maar) hoorde me gisteren rustig aan, gaf raad, nam de tijd.
Zo heb ik toch een lijntje gevonden met AVL om kopzorgen te ontzenuwen.
Behalve een recept tegen misselijkheid kon zij niks doen, maar het recept tussen de regels door hielp: de zenuwen weer under control.

Goed, dat was gisteren. Terug naar Den Haag vandaag. De koffie smaakte verbazingwekkend lekker, zo in het campingzitje op het gras. Het licht sprankelt door tere blaadjes met zaadjes, bloemblaadjes, op kevertjes en hommels. En daar gaat madame weer, met spiedend oog en camera op scherp door de wilde natuur op een paar vierkante meter in haar achtertuin. Vergeten en weg is de koppijn. Door dicht op de huid te zitten, van natuurlijke kraamkamers, kan ik weer afstand nemen, relativeren heet dat, meen ik. Of ook wel: Ups and downs, nee, Close and Up!!

Daarom, alvast 1 plaatje. Van kraamkamers vol zaad. Let op de variatie in aantallen.

Judaspenningen oftewel Silver Dollars

Kraamkamers van Judas

Responses

  1. Nu jij nog wat van die GEZONDE cellen en op naar de honderd!
    Beterschap!!!
    Ineke

  2. o wat een gedoe,maar het houd je wel van de straat.
    ik at met een wijze man en die vertelde me na mijn nog steeds zo boos zijn om wim aangehoord te hebben, dat Chinezen het onvermijdelijke verwelkomen i.t.s. tot wij van het westen die alles willen beheersen en overal vat op willen hebben
    lieve stroliesje ik denk aan je,veel liefs

  3. Mooie woorden, mooi plaatje.
    Moeilijk, ik leef met je mee.
    Ik stuur je weer een eigen plaatje, waar die van jou mij aan doet denken. Dat is ontluikend groen, zelfde kleur.


Geef een reactie

Categorieën

