Gepost door: lisetskiezels | 9 april 2010

Kweek-kwakje

Nog niks gezaaid. Geen korrel. Wel uitgezaaid. Kweekbakje met kwakje = kweek-kwakje. Daar is het nog steeds wachten op. Wat gaat het worden? Leiden heeft de sleutels in huis.

Dr.P.(gynaecoloog) belde net (12.45 uur) met aanvullende informatie. Dat er nog steeds gewacht moet worden. Duur: zo’n anderhalf tot twee weken, geteld vanaf halverwege vorige week. Kunt u mij nog volgen?

Vlasveld blijft mijn hoofddokter, er komt zo-ie-zo chemo aan, al dan niet voorafgaand met operatie eierstok-eruit (2 stuks), dan wel zelfs nog “grote bulk” (his words). Dat leg ik nogwel uit indien aan de orde.

Eigenlijk dus niet veel meer dan we al wisten. Maar altijd goed om nog eens te horen. (Nou ja, goed!)  En dat al deze extra tijd niet zo heel veel uitmaakt op het geheel. Waarvan acte!

Intussen dus maar weer verder knutselen aan dit blog.

Waarop ik steeds meer ontdek en begrijp. Dacht ik.

Geef een reactie

Categorieën

